Anem a explicar contes a les escoles

En el marc del projecte vincles, l’alumnat de valors ètics de 1r d’ESO des de fa unes setmanes han estat preparant uns contes per ser explicats als nens i nenes de les escoles de primària del municipi.

Per fer-ho, han estat versionant els textos de contes com Els tres porquets, Frozen, Romeu i Julieta, la llegenda de Sant Jordi, Rayo Mcqueen, L’aneguet lleig, La bella i la bèstia, La Rinxols de Carbó, entre d’altres; i unes titelles, escenaris i disfresses preparats per l’alumnat de 1r d’ESO, per fer-ho més amè per als petits. La il·lusió amb què han estat preparant-ho durant aquestes setmanes ha culminat avui anant a les escoles per interpretar els seus contes i mostrar així el seu treball.

Aquí podeu veure un recull fotogràfic d’aquesta activitat tan especial per als més petits però també per l’alumnat de 1r d’ESO, a qui agraïm la seva implicació i els felicitem per la gran tasca que han realitzat. Agraïm també a les escoles de primària del municipi, Les Llisses i els Vinyals, que ens hagin obert les seves portes.