Primera sortida del curs 23-24 1r d’ESO

Avui l’alumnat de 1r. ha fet la primera sortida del curs 2023-24. Hem anat a les pistes d’atletisme de Parets i hem pogut gaudir d’una jornada educativa lúdico-esportiva.

Aquesta jornada s’ha dividit en dues parts, en la tradicional sortida de tutoria anual de principi de curs i en les activitats de cloenda del projecte dels Jocs Olímpics.

En una primera part del matí, hem fet activitats cooperatives de cohesió de grup i confiança entre iguals. A continuació hem compartit un extraordinari i boníssim esmorzar col·laboratiu per classes, organitzat pel propi alumnat.

En una segona part del matí hem jugat als jocs que van preparar l’alumnat dins el projecte de Jocs Olímpics i així han tingut el goig de veure la utilitat del seu propi treball a l’aula.

Donat el caràcter proactiu i participatiu de tot el nostre alumnat també han pogut passar-s’ho bé amb una merescuda estona de joc lliure i gaudi, amb les seves amistats de l’institut.

Una jornada que de ben segur recordaran durant molt de temps i que podran rememorar veient les fotos de l’àlbum adjunt a la imatge. Si hi cliqueu al damunt hi podreu accedir.