Orienta’t a El Vern

Orienta't a El Vern

Des del Departament d’Orientació de l’Institut El Vern, coordinació Pedagògica i les tutories, estem duent a terme el procés d’orientació amb el nostre alumnat.

L’Orientació Acadèmica i Professional s’estructura en tres etapes:

– Autoconeixement: Es va començar a treballar amb  més profunditat a 3r de l’ESO, però a les tutories dels cursos anteriors també és treballa.

– Informació del Sistema Educatiu: on expliquem on i com trobar tota la informació.

– Presa de decisions: moment previ de fer les preinscripcions.

Actualment, estem duent a terme diferents activitats com per exemple:  xerrades sobre el Sistema Educatiu, farem xerrades amb els coordinadors de l’Institut de Lliçà d’Amunt i els referents del Servei d’Empresa i Ocupació de la Vall de Tenes (SEOVT) o una taula d’experiències amb antics alumnes del centre, amb la finalitat de compartir experiències i inquietuds, entre d’altres.

Us animem a consultar l’apartat dorientació acadèmica “Després de l’ESO què'” de la nostra web.