Festa medieval Temps de castells

Avui l’alumnat de 2n ha posat punt final al projecte Temps de Castells amb una festa en què han fet diverses activitats al llarg de tot el matí, en punts diferents del poble.

Han començat la festa al pati de l’institut on han jugat al joc de reptes que aquests dies han estat preparant a l’aula i a poc a poc han anat resolent incògnites vinculades al treball previ i a tot allò que han après.

A mig matí, mentre un grup d’alumnes ha participat en una audició de romanços a càrrec del sr. Emiliano Valdeolivas a la sala del Kaliu que ens ha patrocinat l’editorial Santillana, la resta d’alumnat ha estat jugant i gaudint a la pista coberta del Kaliu amb jocs tradicionals medievals com ara les curses de sac o les bitlles catalanes.

Hem conclòs el projecte a la plaça de l’Ajuntament, on l’alumnat ha ballat una dansa medieval i ha realitzat un concurs de llançament amb les catapultes fabricades per ells durant projecte.

Una jornada en què hem combinat la diversió i l’aplicació del treball previ i que us mostrem en aquest àlbum.

També podeu veure una mostra de la feina feta des d’educació física amb la dansa feta per a l’ocasió.