Agraïment a la participació de l’alumat

El professorat de 1r d’ESO estem treballant en un nou projecte globalitzat que encetarem en uns mesos amb el nostre alumnat. Aquest projecte, que porta per títol Salvem Gaia!, pretén treballar diversos aspectes relacionats amb el nostre planeta i fomentar un model de vida ecosostenible, davant la situació d’emergència climàtica en què estem immersos.

Vam demanar a l’alumnat de 3A, que juntament amb el seu professor d’educació Visual i plàstica, ens fessin el dibuix d’un logo que representés la nostra Terra amb expressions emocionals diverses, perquè ens acompanyi al llarg del projecte i ens pugui donar indicacions.

Volem agrair la implicació de l’alumnat de 3r en aquesta tasca ja que ens van fer uns fantàstics dibuixos. L’escollit per acompanyar-nos al llarg de tot el projecte ha estat el dibuix que ens va fer Judith Cortés, del qual aquí sota en podeu veure la mostra.