CELEBRACIÓ DE LA FESTA DE NADAL A L’INSTITUT DEL TER

El dimecres 22 de desembre l’Institut del Ter va celebrar la Festa de Nadal . L’alumnat i el professorat van participar en diferents activitats . Algunes activitats es van fer amb el grup estable de convivència com l’amic invisible , lliurament de notes o el Kahoot i d’altres es van desenvolupar al pati com l’esmorzar, el partit entre professorat i alumnat,  els balls i el lliurament de diplomes de reconeixement al millor company/a i a la millor evolució.

Per sort la boira va desaparèixer i vam poder gaudir de la festa acompanyats d’un solet que tots vam agrair.

Des de l’Institut del Ter us desitgem que passeu un Bon Nadal i feliç any nou!