Castanyada i gimcana fotogràfica per Manlleu

El dijous 29 d’octubre l’institut La Teuleria va celebrar la castanyada amb diferents activitats. De bon matí els alumnes i el professorat del centre van participar conjuntament en una gimcana fotogràfica pels carrers i llocs més emblemàtics de Manlleu. Aquesta activitat tenia entre d’altres l’objectiu de fomentar la cohesió entre l’alumnat i el professorat del nostre centre a través de la interrelació dels membres de cada equip. Alhora que permetria apropar el nostre alumnat i professorat al coneixement dels espais naturals, històrics i als personatges més importants del nostre poble.

Amb un mapa de Manlleu, la càmera fotogràfica del mòbil i un dossier ple de pistes i preguntes , els participants per equips van haver de localitzar diferents punts o llocs, demanar que algú els fes una fotografia de tot el grup davant d’un lloc determinat, passar algunes proves i contestar algunes preguntes.

De retorn al centre vam celebrar tots plegats la castanyada. Els alumnes de 4t d’ESO van ser els encarregats de torrar les castanyes. Per acabar els alumnes van tenir l’oportunitat de participar en diferents tallers: històries de por, buidat de carbasses, stopmotion, ball, etc.

La castanyada va ser tot un èxit.

Felicitats a tots els professors i alumnes que vau participar-hi.

A continuació us deixem amb algunes imatges de la gimcana i de la castanyada.

6-12 19-4 20_9 20_12 20_13 20-01 20-02 20-04 20-05  20-15