Actuació de la coral al Palau de la Música Catalana

ACTUACIÓ DE LA CORAL AL PALAU DE LA MÚSICA CATALANA

Més de 300 infants i joves d’entre 7 i 25 anys van participar el diumenge 3 de desembre  en el concert familiar Cantem el Messies, una iniciativa de l’Obra Social La Caixa i la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana, que arriba a la vuitena edició consecutiva a Barcelona. L’actuació formava part del programa Art for change de La Caixa, que té com a objectiu millorar la societat a través de la cultura.

Els cantaires pertanyen a grups corals de nou entitats socials i escoles que han treballat en el darrer trimestre en el marc del projecte Clavé XXI, que impulsa la Fundació Orfeó Català-Palau de la Música Catalana (Cor Juvenil Clavé XXI, Cor NovAura, Coral Infantil de Xamfrà i Terral, així com dels cors de les escoles Sant Joan Baptista, Els Horts, Sagrada Família Avinyó, La Salle Comtal i l’institut del Ter de Manlleu).

Els joves van interpretar fragments de l’oratori de Händel, juntament amb l’Orquestra Simfònica del Vallès i el Cor de Noies de l’Orfeó Català i homes dels cors de l’Orfeó Català, sota la batuta d’Esteve Nabona .