La Soraya de 3r d’ESO destaca amb el Cinquè Premi al Llegim Ciència

La dotzena edició del Premi Llegim Ciència de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) ha reconegut l’excel·lència i la creativitat d’alumnes d’Osona, el Vallès Occidental i el Pla de l’Estany. Entre els nombrosos talents destacats, mereix especial menció la Soraya Gorreta, alumna de tercer d’ESO del nostre Institut, que ha estat guardonada en aquest certamen. Aquest premi, que incentiva l’interès per la literatura científica entre els joves estudiants de 3r i 4t d’ESO, va oferir als participants el repte d’escriure relats creatius basats en la novel·la “El món fosc. Talps”, de Jordi de Manuel, explorant finals alternatius o adaptacions a situacions ambientals amb ajuda de la tecnologia.

No podem deixar d’agrair a l’Assumpta, la professora que ha engrescat als alumnes de tercer a presentar-se al premi. La seva dedicació fa que una part d’aquest premi també sigui per ella. S’ha demostat com, amb l’orientació adequada es pot influir positivament en els estudiants. Gràcies, Assumpta, pel teu compromís i per motivar la Soraya i els seus companys dia rere dia.

Enhorabona, Soraya i Assumpta!