Visita a la Casa Golferichs

Dins de la situació d’aprenentatge Investiguem els enigmes del nostre entorn l’alumnat ha anat a la Casa Golferichs. Han visitat les golfes de la casa, tot observant la xemeneia modernista, l’escala de fusta  preciosa amb mosaics a les parets, la majestuosa làmpara…

Les finestres neogòtiques de les golfes recorden: “una església, un castell, el senyor Macari Golferichs devia tenir molts diners…” comenten els alumnes. Dues alumnes expliquen que la seva àvia havia estudiat a la casa, quan la casa havia estat cedida a les Dominiques de la Presentació per fer una escola.

Qui la va construir, quan, quina és la història de la casa, per què i com s’ha aconseguit que la Casa sigui un Centre Cívic a l’actualitat?. totes aquestes informacions són les que l’alumnat ha de mostrar al seu dossier d’aprenentatge personal.