Vídeotrucada amb Poland dins del programa Global Scholars

L’alumnat de 2n d’ESO de l’institut ha realitzat una vídeotrucada amb l’alumnat d’un institut de Polònia. Un cop superades les errades tècniques, l’alumnat ha pogut veure’s i xerrar sobre alimentació, monuments, matèries que estudien.” What is you favourite subject, Do you have any pets? What about food in your country?”… L’alumnat de l’institut ha explicat: we speak catalan, because in Catalonia our language is Catalan, at school we study Catalan and Spanish. Ha estat molt interessant poder compartir amb l’alumnat polonès aquesta vídeo trucada.