Reptes físics cooperatius

Aquests dies l’alumnat de 1r ESO ha estat treballant en la consecució de reptes físics cooperatius a fi d’aconseguir pistes per resoldre el cas de Germanetes que estem investigant en la situació global de centre. També ha començat a identificar la seva energia i la relació que té amb els sentiments positius i negatius.
A 2n ESO l’alumnat ha estat treballant en aplicar la tècnica de cursa de forma correcta al córrer. Per a fer-ho, l’alumnat, ha treballat en parelles i s’ha gravat i s’ha fet fotos corrent a fi d’analitzar els aspectes que fa bé i ha de millorar de la seva tècnica de cursa. Per a la tornada a la calma, l’alumnat ha practicat massatge amb pilotes de tennis.