Promoció de Batxillerat 19-21

Volem destacar en Sergi Boluda Baldellou per la Distinció en la Prova d’Accés a la Universitat, que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut, en la fase general, una nota superior o igual a nou punts. També remarcar que Ona, Josep i Berta han optat a Premi extraordinari de Batxillerat,

En el nostre procés de creixement, enguany era la primera vegada que l’alumnat es presentava a la Selectivitat. Volem felicitar-vos perquè tots heu aprovat i molts cursareu les carreres que volíeu. També desitgem molta sort als que teníeu molt clar que volíeu fer un cicle formatiu i podreu fer-lo l’any vinent.

Voldríem felicitar, també, tot l’institut, per la dedicació i constància de l’alumnat, del professorat, de les famílies i de tot el personal del centre durant uns cursos en què les circumstàncies han estat clarament desfavorables.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *