Projectes alumnat de 4t

Un grup d’alumnes de 4t d’ESO ha presentat una web en el marc del projecte: Concurs d’elaboració de llocs web i apps .

La web que han presentat els nostres alumnes s’anomena: Ideation, és una web per ajudar-nos a tenir idees quan no en tenim, d’idees davant d’un projecte, tema, treball… Entreu al la pàgina, cerqueu el projecte i doneu-li el vostre like.
 Un altre grup  ha presentat un vídeo al concurs. 5è Concurs KABUA “Joves per canviar el món!”
Aquí us deixem la web i el vídeo perquè doneu el vostre “m’agrada”. La votació popular també és important.