Projecte IRTCA 2017

Un grup de vint alumnes de 2n d’ESO del nostre institut ha participat en el programa IRTCA 2017 (Impulsem la Robòtica Tecnologies Creatives a l’Aula).

Durant el primer trimestre, els alumnes han treballat en grups en el desenvolupament d’un projecte tecnològic basat en l’ús d’un microcontrolador Arduino Uno i diversos dispositius electrònics i sensors. Els projectes, íntegrament dissenyats i produïts pels propis alumnes, s’han presentat a la fira IRTCA 2017 que va tenir lloc al Cosmocaixa el passat 17 de febrer, i que va comptar amb la participació de 175 instituts d’arreu de Catalunya.

Gràcies a la participació a l’IRTCA, els nostres alumnes han pogut introduir-se en el món de l’electrònica i les tecnologies de control, així com desenvoupar habilitats clau pel seu desenvoupament acadèmic i personal, com ara la creativitat, el treball en equip, la necessitat de finalitzar els projectes correctament i la comunicació en públic, entre d’altres.
Els sis projectes presentats pel nostre centre han estat els següents:
Aquí en podeu veure els vídeos respectius: