Presentació a les escoles de la SA_106: 8 de març

El dia 9 de març l’alumnat de 1r d’ESO va anar a les escoles de Primària de procedència a fer una xerrada sobre la situació de la dona  en el món actual per a l’alumnat de sisè. Al llarg de la setmana s’ha treballat sobre la igualtat de gènere, -objectiu 5 dels objectius de denvolupament sostenible-, els micromasclismes, la bretxa salarial, hem revisat quina ha estat històricament la situació de la dona, qui van ser les sufragistes… L’alumnat de 1r ha realitzat, cartells, infografies analitzant les feines domèstiques, un abecedari feminista…Al vestíbul de l’institut hi ha una exposició amb moltes de les produccions de la setmana. Als àlbums de fotos podeu observar algunes de les feines realitzades.

Àlbum  amb més fotos