Oficina de moodle a Barcelona

Un grup d’estudiants d’ESO i batxillerat visiten les oficines de moodle a Barcelona. La Sara Arjona, una de les desenvolupadores, va preparar una vídeo conferència on van poder veure i parlar amb Perth, la seu d’Austràlia, Gran Canària, País Basc…L’alumnat va poder presenciar com es desenvolupa avui en dia una sessió de treball tot i que la gent visqui en llocs molt allunyats. Des de Perth, ens van ensenyar l’oficina i en Martin Dougiamas es va connectar una estona per saludar l’alumnat i per felicitar un cop més per la presentació que van fer a la moot de Barcelona.