Mostra final de trimestre

El dia 19 de desembre l’alumnat de l’ESO va compartir algunes de les seves produccions amb l’alumnat d’altres cursos de l’institut.  Cada alumne tenia un salconduit que havia de ser segellat per poder passar d’una activitat a una altra. L’alumnat de 2n d’ESO va poder mostrar les seves presentacions sobre conflictes del món actual, informar sobre la revista del centre, escoltar el programa de ràdio…, l’alumnat de 1r va ensenyar els seus diorames, els booktrailers, les maquetes…L’alumnat de 3r  va mostrar què passa a la Mediterrània, donant veu a històries de persones que han fet el viatge, els de 4 van fer jugar als companys amb jocs del time line històrics elaborats per ells mateixos, també van presentar dinàmiques de vida saludable. A més a més alguns grups van aprendre a ballar la pavana, molt grups van gaudir del teatre d’ombres fet pels grups cooperatius de 1r d’ESO, van jugar a jocs cooperatius al pati.

A tot l’alumnat li va agradar veure què fan els companys i companys d’altres cursos, classes…L’alumnat de 1r de batxillerat va fer una lliga de debat on havies de preparar diversos temes amb català, castellà, anglès. L’atzar decidia quin tema havies de debatre, amb quina llengua, amb quin posicionament. El debat final va ser sobre la lliure circulació de les persones (drets humans, economia, cultura, van sortir molts arguments i contraarguments) A les fotos, vídeos podeu veure algunes de les activitats que es van fer.

Àlbum de fotos