MOSTRA 2023

Els dies 18 i 19 de desembre es va fer la Mostra final de trimestre. L’ alumnat van mostrar algunes de les tasques i produccions realitzades al llarg del trimestre des dels diferents àmbits. Els grups va fer un esforç per guarnir l’institut i poder explicar a les famílies les produccions analògiques, la revista, els timeline, els jocs interactius, els jocs de robàtica, les pinces, les grues,  els jocs tenint en compte els principis de la hidràulica… , les estructures, el currículum vitae d’algunes personatges destacats de l’Edat mitjana, les cartes a persones migrades….Els alumnes de 1r  i 3r van fer un recital poètic combinat amb uns tastejos musicals. L’alumnat d’arts escèniques ens va mostrar diverses escenes de teatre.