Moodle moot 2019

Un grup d’alumnes de l’institut Viladomat han assistit a la moodle moot 2019 a la xerrada:- The future of Moodle: students’ vision-, on han presentat un nou disseny per a moodle-. Els estudiants han presentat un moodle +  posant el focus en l’estudiant El nou moodle inclouria un assistent de moodle, un disseny més dinàmic, possiblitat de fer xats on directament es puguin adjuntar fitxers, fer vídeoconferències…, una moodlenet per a usuaris on poder fer preguntes i/o intercanviar continguts. El moodle + permetrà que l’alumnat tingui llibertat per moure’s pels paosatges d’aprenentatge, a la vegada que dissenyarà activitats perquè milloris les teves competències.

Si mireu el vídeo de la conferència podreu veure i escoltar la seva proposta.