MATRÍCULA 1r ESO del 13 al 17 de juliol

La matrícula es realitzarà en línia, excepcionalment podeu demanar cita prèvia per telèfon, trucant al 938846029 entre 9,00 i 13,00.

Llistat d’alumnat  de 1r d’ESO assignat al centre. Llista d’espera

Cal enviar tota la documentació a secretaria@institutviladomat.cat

1. El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.
    – Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
    – Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  2. Targeta Sanitària Individual
  3. Fotografia recent de carnet
  4. Full de signatura que valida totes les opcions marcades al formulari següent:  formulari
  5. Full de pagament per material i sortides que no comportin pernoctació. (Envieu comprovant del pagament, amb el  nom i cognoms de l’alumne/a).
  6. Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

Normalment, fem una entrevista al mes de juny amb l’alumnat que ha d’entrar a primer d’ESO. Com que aquest curs no s’ha pogut fer, però ens agradaria conéixer-vos abans de començar al setembre i que ens expliquéssiu com sou, que us agrada, per què voleu venir al Viladomat… Ompliu  aquest formulari  que ha de respondre l’ALUMNE/A, tret de les últimes preguntes que les ha de respondre la família.

INFORMACIÓ CHROMEBOOK I MATERIAL

L’alumnat treballa amb un ordinador chromebook que cada família compra al matricular-se a l’institut. L’ordinador serà la seva eina diària de treball (no hauran de comprar llibres, ni llicències digitals).

Los Chromebooks se hacen mayores, y ya no solo amenazan al ...

Perquè tingueu més informació sobre l’ordinador podeu visualitzar aquest vídeo

BENVINGUDA AFA VILADOMAT

Per qualsevol dubte i/o consulta podeu escriure’ns a: afa@institutviladomat.cat