L’Ona Orduña, alumna de 4t, presenta una ponència a la VI Jornada “Somos pacientes”

L’Ona Orduña, alumna de 4t de l’itinerari Rosalind Franklin, ha participat en la VI Jornada “Somos pacientes” celebrada a Madrid. L’Ona participa  en un programa realitzat a l’hospital infantil de Sant Joan de Déu on col. laboren  joves sans i malalts.

Felicitem l’Ona perquè ens han dit que ho ha fet molt bé, a més a més, era l’única estudiant que participava com a ponent en el Congrés.

Jornades somos pacientes