L’alumnat de 2n participa al Global Scholars

El Global Scholars és un programa internacional d’aprenentatge en línia que connecta estudiants d’escoles situades en ciutats d’arreu del món amb l’objectiu de preparar-los per esdevenir ciutadans globals. La iniciativa facilita la interacció i el debat a través de fòrums en línia, permet que els joves comparteixin idees i experiències, i promou el desenvolupament de projectes multimèdia a l’entorn de temes d’interès general.

Aquest curs la temàtica treballada ha estat la seguretat alimentària a les ciutats i la sostenibilitat.

Per acabar el projecte, l’alumnat de cada classe ha creat el seu propi projecte d’acció comunitària i ho ha dut a terme. Per recollir tot el que han après i treballat han creat aquest SITE.  Esperem que us agradi!