La Foixarda: juguem a rugby

Avui tot l’alumnat de 1r de l’institut ha anat fins a la Foixarda de Montjuïc per fer un  taller de rugby.  Allà, el Diego i 8 jugadors- monitors han explicat a l’alumnat les regles bàsiques d’aquest esport. Tot seguit, ha començat el joc-entrenament. Feia un sol radiant, per la qual cosa al cap d’una estona es podien veure rostres suats i vermells. Malgrat el sol i la calor, han jugat-entrenat durant 2 hores amb tota la il.lusió i sense cap queixa.

En acabar han reflexionat sobre què és el que havien après: ” no tenir por,  jugar en equip, conéixer un esport diferent… Alguns alumnes han preguntat quins eren els dies d’entrenament del Barcelona Universitari Club. Hi ha diversos alumnes de l’institut que juguen a rugby a la Foixarda.

Podeu veure com de bé s’ho han passat