L’ alumnat del Batxillerat social assisteix a LiterACCIÓ

L’alumnat de batxillerat de l’institut Viladomat participa com a avaluador de la jornada de LiterACCIÓ, organitzada com a mostra del projecte Engage. L’alumnat del Viladomat ha pogut participar d’aquesta jornada per la col·laboració entre el PEN Català i l’INS Viladomat en el projecte Engage!, a través de la qual els alumnes han participat en altres activitats com el focus grup sobre lectura en adolescents i la xerrada a càrrec de dos representants de l’editorial francesa creada per joves, Turfu les Éditions.