Identify Democracy. Erasmus+

Dilluns 7 de març han arribat a Barcelona 14 estudiants i 3 professors/ es procedents de Viena (Àustria) i de Waregem (Bèlgica) per realitzar diverses activitats en el marc del Programa Identify Democracy  (Erasmus +) . L’alumnat de Barcelona ha presentat l’institut als professors i companys dels altres països i han realitzat diverses dinàmiques per tal de conéixer-se millor.

Al llarg de la setmana el grup d’estudiants realitzaran moltes activitats: ruta modernista, visita al Parlament, excursió a Sitges, activitats de reflexió sobre els moviments socials, sobre els objectius de desenvolupament sostenible, sobre la guerra…El grup de 22 alumnes que participen del Programa Erasmus + produiran un podcast on mostraran algunes de les activitats treballades. Esperem que l’alumnat i professorat ho passi molt bé i  gaudeixi d’aquesta experiència tan enriquidora per a totes i tots.