Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies del Viladomat,

Ens trobem en un moment important en la vida del nostre institut: les eleccions al Consell Escolar per part del sector de les famílies.

El Consell Escolar és aquell òrgan on es prenen decisions rellevants relacionades amb el funcionament, el projecte educatiu, el programa d’activitats, l’horari del centre, el servei de menjador i altres acords o decisions importants. En aquest es troben representats el professorat, l’alumnat, les famílies i l’administració local. Cada sector vota els seus representants per separat.

La participació de les famílies en aquestes eleccions és una oportunitat per participar en la presa de decisions sobre l’educació dels nostres fills/es i alhora valorar l’institut i contribuir a que els/les nostres fills/es també ho valorin.

Volem fer una crida a totes les famílies del Viladomat, tant amb la presentació de les vostres candidatures (del 14 al 16 de novembre) com amb la votació per escollir les mares o pares que ens representaran en aquest Consell (dia de votació, dimecres 28 de novembre de les 18.00 a les 20:00h en el vestíbul de l’institut).