Volem l’Institut a Germanetes, JA!

PRIMERA REIVINDICACIÓ PER A LA CONSTRUCCIÓ DE L’INSTITUT

Dissabte 12 de novembre els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Institut Viladomat i les famílies ens hem trobat a les 11 del matí a la Rambla del Barri, aprofitant el Mercat de Pagès, al “Taller de pancartes” per fer una pancarta reivindicant la construcció de l’Institut: VOLEM L’INSTITUT A GERMANETES, JA!!

A les 16 h s’ha fet la lectura d’un manifest redactat amb el consens de les AMPES de les escoles de l’Esquerra de l’Eixample i de les dues AAVV i els nens han penjat la pancarta que han fet al matí a Germanetes.

Un cop acabat l’acte, hem marxat tots junts a la manifestació de Pl. Universitat, organitzada per Assemblea Groga, amb el lema Volem el 6% per l’Educació Pública, per reclamar més inversió en educació, més escoles, cap barracó,i que s’acabin els Bolets.

mani