Primera xerrada de l’any: Quan s’acaba una etapa d’estudis s’obre tot un món d’oportunitats: COM I QUÈ TRIO?

Quan s’acaba una etapa d’estudis s’obre tot un món d’oportunitats:

COM I QUÈ TRIO?

• Com a família sabem com acompanyar als nostres fills i filles en aquest procés?
  • Tenim tota la informació sobre les opcions disponibles? Sabem on trobar-la?
  • Veiem que el nostre fill o filla encara té molts dubtes sobre què farà l’any vinent?

Tot procés de presa de decisions és complicat i més si és una de les primeres vegades.

L’oferta formativa actual és molt àmplia i val la pena que l’alumnat que ha de triar el què vol fer faci una bona feina d’autoconeixement i la investigació. La decisió és seva però el seu entorn val la pena que participi en el procés.

Us proposo connectar-nos i conèixer els punts claus a tenir en compte a l’hora d’escollir el futur acadèmic després de l’ESO o del Batxillerat, i resoldre els dubtes existents. Ubiqueu-vos, descobriu els recursos existents, tingueu clar què podeu fer i què no per actuar amb més efectivitat a l’hora de fer costat als vostres fills i files.

Una activitat d’orientació acadèmica pensada especialment per a vosaltres, famílies de l’IES Viladomat.

Dimecres 16 de febrer a les 19h.

Durada: 1h 30min

En línia