Festa de graduació de 4t d’ESO

El dijous 20 de juny vàrem celebrar el comiat de 4t. S’ha graduat la primera promoció de l’Institut Viladomat.

Els alumnes van preparar un acte molt emotiu on l’Enric, amb molta ironia, va fer un petit repàs d’anècdotes d’aquests quatre anys. Alguns nois i noies també varen comentar impressions, sensacions,…  que no són poques! Les famílies també vam agrair la feina i la implicació de l’equip de gestió i l’equip docent.

A tots se’ls hi va fer entrega d’un diploma i un petit obsequi i finalment vam gaudir d’un recull de fotos, molt variat recordant festes, sortides, camps d’aprenentatge …

Tot seguit vam sortir al pati a fer un pica-pica on tots junts professors, alumnes i famílies vam compartir una bona estona.

Alguns d’aquests nois i noies es quedaran a fer Batxillerat i d’altres marxaran a fer altres estudis.

A tots els hi desitgem MOLTA, MOLTA SORT!!

Que tingueu un molt bon estiu!