Bones festes!

Tots els que formem part del Torras i Bages us desitgem unes bones festes plenes de somriures i un bon any 2019!

Horari dels dies 20 i 21 de desembre

Per tal de garantir la realització de les activitats que teníem previstes per a la festa d’acabament del primer trimestre, la direcció, amb l’aprovació del Consell escolar el dia 14 de desembre, ha decidit canviar l’horari dels dos últims dies d’aquesta setmana. Així, la jornada… Llegeix més»

Entre joves

Alguns dels nostres alumnes de 3r i 4t d’ESO van participar a l’acte que es va celebrar el passat dia 13 a l’Ajuntament de l’Hospitatet, amb els participants del Projecte Entre Joves. .

Resultats de les votacions al Consell escolar

Benvolgudes famílies, benvolgut professorat i alumnat,

Acabades les eleccions al Consell Escolar del nostre centre, és l’hora de saber qui varen ser els/les més votats/des:

• Quant als representants del sector de les famílies, el senyor Pedro Monteiro i la senyora Rosa María Garrido.
  • Quant als representants de l’alumnat,… Llegeix més»

Horari especial els dies 3 i 4 de desembre

Com ja vam comunicar aquesta setmana, dilluns 3 i dimarts 4 de desembre l’horari de sortida dels alumnes serà a les 13.00 hores, per qüestions d’organització del centre. Recordem a les famílies que tot l’alumnat ha de portar signada l’autorització de sortida a aquesta hora,… Llegeix més»

Vaga del 29 de novembre

Benvolgudes famílies,
El proper dijous 29 de novembre hi ha convocada una vaga per sindicats de l’ensenyament, la salut i l’administració pública. Els sindicats estudiantils també s’hi han afegit a aquesta aturada, així que els recordem que:

Eleccions al Consell Escolar

Aquest curs 2018/2019 és un any d’eleccions al Consell escolar. Aquest òrgan de govern té com a funció  participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió… Llegeix més»

Reunions de tutoria (tots els nivells)

Benvolgudes famílies,
Us convoquem el proper dilluns 8 d’octubre a les 17.30 hores a les reunions amb els tutors i tutores de tots els nivells per presentar el curs 2018-2019.
Totes les reunions se celebraran el mateix dia i hora a les respectives aules dels vostres fills/es.
Per… Llegeix més»

1 d’octubre: Vaga d’estudiants

Sindicats estudiantils han convocat vaga als instituts i les universitats el dilluns 1 d’octubre. Els representants de l’alumnat de diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.

Recordem que el protocol en cas… Llegeix més»