Dimecres 17 d’octubre estan previstes les sortides de convivència amb les diferents tutories d’ESO i 1r de batxillerat. Les sortides son les següents:

1r d’ESO: Caminada a Sant Pere Màrtir.

2n d’ESO: Laberint d’Horta (Bcn)

3r d’ESO: Castell de Montjuïc

4t d’ESO: Caminada Badalona-Montgat

1r Batx: Caminada a la carretera de les Aigües.

Cal portar esmorzar i targeta T10, roba i calçat adequats.

L’horari lectiu serà com cada dia, de 8.30 a  15.00 hores. L’alumnat que no assisteixi a les sortides ha de venir al centre.

**************

Enguany hi ha eleccions al Consell Escolar. A l’enllaç trobareu tota la informació relacionada amb les dates del procés electorals.

Reunions de tutoria (tots els nivells)

Benvolgudes famílies,
Us convoquem el proper dilluns 8 d’octubre a les 17.30 hores a les reunions amb els tutors i tutores de tots els nivells per presentar el curs 2018-2019.
Totes les reunions se celebraran el mateix dia i hora a les respectives aules dels vostres fills/es.
Per… Llegeix més»

1 d’octubre: Vaga d’estudiants

Sindicats estudiantils han convocat vaga als instituts i les universitats el dilluns 1 d’octubre. Els representants de l’alumnat de diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.

Recordem que el protocol en cas… Llegeix més»

Llibres de text – Banc de Llibres – Devolució

Retorneu els llibres del banc fins al 6 de juliol. De dilluns a divendres de 10:15 a 12:45 h. Dilluns , dimecres de 16:30 a 19:00 h. Si no es compleixen les condicions de retorn dels llibres, no es podrà participar en la reutilització el curs 2018-19.

MATÈRIES PENDENTS:
AMB EL BUTLLETÍ DE NOTES