50 anys i més

L’Ajuntament de l’Hospitalet ha celebrat avui un acte de reconeixement per als centres educatius que porten 50 anys o més treballant per a millorar l’ensenyament a la ciutat. El nostre centre, que ja ha fet 50 anys ha estat un dels convidats i ha… Llegeix més»

Jornades de portes obertes

Enguany celebrarem les jornades de portes obertes:

• Dissabte 16 de març, de 10.30 a 13.00
  • Dilluns 18 de març, de 17.00 a 19.00

Els esperem!

12 de febrer, vaga d’estudiants

El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga per dimarts 12 de febrer. Els representants de l’alumnat dels diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.
Us recordem que el protocol en cas de VAGA D’ALUMNAT és el següent:

– Segons la… Llegeix més»

Avaluació diagnòstica de 4t d’ESO – Canvi de data!

Les proves d’avaluació diagnòstica de 4t d’ESO es realitzaran els dies 13 i 14 febrer. El calendari d’aplicació de les proves és el següent:
Dimecres 13 de febrer:

9.00-10.15 h
Llengua estrangera (anglès)

10.15-11.30 h
Cientificotecnològica (cal portar calculadora i regle)

11.30-12:00 h
Descans

Dijous 14 de febrer:

9.00 – 10.00 h
 Llengua catalana

Matemàtiques (cal… Llegeix més»

Jornada formativa per a consellers escolars

Alguns dels nostres delegats han participat a les dotzenes Jornades Formatives per a Consellers i Conselleres escolars de l’Hospitalet, al Centre cultural Bellvitge. L’informatiu de Televisió L’H ha fet esment d’aquest esdeveniment.

The zone of hope – 2n d’ESO

Què succeiria si poguéssim veure i sentir en primera persona els efectes devastadors del canvi climàtic? El nostre alumnat de 2n d’ESO ho sap perquè ha assistit a The Zone of Hope (TZOH), una  experiència de realitat virtual en 3D en la qual han pogut sentir… Llegeix més»

2n premi al concurs de Booktràilers!

Divendres 11 de gener, els nostres alumnes Lorena Molera, Gokarna Dumre i l’exalumne Leo Zabala van rebre el 2n premi del concurs Booktràilers que organitzen el Departament de Cultura, les biblioteques de Catalunya, la UOC i  la Viquilletra a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona.

Us… Llegeix més»

Preinscripcions per al curs 2019-2020

Durant el mes de febrer, es preveu que es publiqui la modificació del Decret 75/2007, de 27 de març, pel qual s’estableix el procediment d’admissió de l’alumnat als centres en els ensenyaments sufragats amb fons públics, que és una actuació prèvia a la publicació de la resolució… Llegeix més»

Bones festes!

Tots els que formem part del Torras i Bages us desitgem unes bones festes plenes de somriures i un bon any 2019!

Horari dels dies 20 i 21 de desembre

Per tal de garantir la realització de les activitats que teníem previstes per a la festa d’acabament del primer trimestre, la direcció, amb l’aprovació del Consell escolar el dia 14 de desembre, ha decidit canviar l’horari dels dos últims dies d’aquesta setmana. Així, la jornada… Llegeix més»