Eleccions al Consell Escolar

Aquest curs 2018/2019 és un any d’eleccions al Consell escolar. Aquest òrgan de govern té com a funció  participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió… Llegeix més»

Reunions de tutoria (tots els nivells)

Benvolgudes famílies,
Us convoquem el proper dilluns 8 d’octubre a les 17.30 hores a les reunions amb els tutors i tutores de tots els nivells per presentar el curs 2018-2019.
Totes les reunions se celebraran el mateix dia i hora a les respectives aules dels vostres fills/es.
Per… Llegeix més»

1 d’octubre: Vaga d’estudiants

Sindicats estudiantils han convocat vaga als instituts i les universitats el dilluns 1 d’octubre. Els representants de l’alumnat de diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.

Recordem que el protocol en cas… Llegeix més»

Llibres de text – Banc de Llibres – Devolució

Retorneu els llibres del banc fins al 6 de juliol. De dilluns a divendres de 10:15 a 12:45 h. Dilluns , dimecres de 16:30 a 19:00 h. Si no es compleixen les condicions de retorn dels llibres, no es podrà participar en la reutilització el curs 2018-19.

MATÈRIES PENDENTS:
AMB EL BUTLLETÍ DE NOTES