Horari dels dies 20 i 21 de desembre

Per tal de garantir la realització de les activitats que teníem previstes per a la festa d’acabament del primer trimestre, la direcció, amb l’aprovació del Consell escolar el dia 14 de desembre, ha decidit canviar l’horari dels dos últims dies d’aquesta setmana. Així, la jornada festiva i l’entrega de notes es realitzarà dijous 20 i divendres 21 hi haurà classe normal.

A més, volem destacar que l’alumnat de 2n de Batxillerat farà una xocolatada solidària a favor de La Marató de TV3, que enguany està dedicada a la lluita contra el càncer. Us animem a col·laborar-hi!

Més informació sobre els horaris dels dies 20 i 21, aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *