Eleccions al Consell Escolar

Aquest curs 2018/2019 és un any d’eleccions al Consell escolar. Aquest òrgan de govern té com a funció  participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc.

A petició de la directora del centre, Maria Josep Vercher Alberola, us convoquem  a les famílies el 26 de novembre de 2018, des de les 17.00h fins a les 19.00h, a l’institut Torras i Bages, per poder escollir els i les vostres representants, presentant el vostre DNI, NIE o Passaport.

Si voleu comprovar el cens dels pares i de les mares, està exposat en una vitrina a mà dreta, entrant per la porta de l’institut, al vestíbul del centre.

No dubteu en revisar les vostres dades i animeu-vos a participar!

Calendaris

Calendari del procés electoral sector famílies  per a la renovació de dos representants del Consell Escolar

ACTUACIÓ  DATA
Inici del procés i publicació del cens   5 de novembre de 2018
 Reclamacions al cens (taulell d’anuncis del vestíbul)   Del 6 al 9 de novembre de 2018
 Sorteig representants de la mesa famílies   6 novembre de 2018
 Sorteig representants de les meses de l’alumnat i PAS   12 novembre de 2018
Constitució de les meses electorals   14 novembre de 2018
 Darrer dia per presentar candidatura (document)

Entregar a secretaria.

16 de novembre de 2018, fins les 15.00h

Termini ampliat fins al 23 de novembre

Publicació cens definitiu (taulell vestíbul i altres del centre)   19 de novembre de 2018
 Darrer dia per adreçar escrit a la Direcció per ser supervisor/a

(document). Entregar a secretaria del centre.

22 de novembre de 2018, fins les 15.00h

Calendari del procés electoral sector alumnat

ACTUACIÓ DATA
 Inici del procés    5 de novembre de 2018