Vaga del 29 de novembre

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 29 de novembre hi ha convocada una vaga per sindicats de l’ensenyament, la salut i l’administració pública. Els sindicats estudiantils també s’hi han afegit a aquesta aturada, així que els recordem que:

• Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga.
  • L’alumnat que exerceixi el seu dret a vaga haurà de presentar el justificant a la seva absència.
  • El professorat i el personal del PAS poden exercir lliurament el seu dret de vaga. Aquest fet pot ser comunicat o no a la direcció del centre amb anterioritat.
  • El centre romandrà obert i es garantirà el compliment dels serveis mínims, tot i que no podem garantir  el desenvolupament de les activitats lectives amb normalitat.