1 d’octubre: Vaga d’estudiants

Sindicats estudiantils han convocat vaga als instituts i les universitats el dilluns 1 d’octubre. Els representants de l’alumnat de diferents grups (de 3r d’ESO a 2n BTX) han comunicat a la Direcció la seva intenció de sumar-se a la convocatòria.
 Recordem que el protocol en cas de VAGA D’ALUMNAT és el següent:
– Segons la llei d’Educació, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO (sigui quina sigui la seva edat) no es pot acollir a  la vaga.
– De 3r d’ESO a 2n BTX, aquell alumnat que decideixi exercir el seu dret de vaga haurà de portar un justificant de vaga signat per la família, ja que com qualsevol altra absència s’ha de justificar.
L’alumnat de batxillerat que estigui al centre i vulgui sortir només ho podrà fer a les hores de l’esbarjo amb el carnet corresponent.
Aquest dia el centre estarà obert i tot el professorat realitzarà les classes amb la normalitat que permeti la situació.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *