Programa Salut i Escola

El Programa Salut i Escola neix amb l’objectiu de millorar la salut dels adolescents. El Departament de Salut amb l’Agència de Salut Pública de Catalunya a través dels Centres d’Atenció Primària de Salut, ofereix un servei de Consulta Oberta dins dels centres educatius perquè les noies i els nois puguin assessorar-se sobre temes relacionats amb la salut.

Cada dimarts, disposarem de la col·laboració de la Cristina Díaz, infermera, per a atendre, assessorar i escoltar l’alumnat que ho vulguin o ho necessitin. Poden demanar hora i concertar-la o bé anar al seu despatx a l’institut d’11:45 a 14:15 (davant de guàrdies).

Es tracta d’un servei voluntari i de prevenció, no d’assistència en cas de malaltia o de problemes ja instaurats. Si es detecta quelcom urgent, els professionals del CAP mateixos faran la derivació al CAP.

TRÍPTIC Salut i Escola – Famílies