ESTUDIAR A CATALUNYA

fes clic a la imatge per accedir-hi a tota la informació relativa a estudis a Catalunya

Preinscripcions curs 19-20

Calendari per presentar les sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Batxillerat, grau mitjà de formació professional, i grau mitjà d’arts plàstiques i disseny: del 14 al 21 de maig.
  • Grau superior de formació… Llegeix més»

Robotseny 19

L’institut Giola va participar en la sessió de matí (fira científica i Robotseny Kids) amb una representació dels alumnes de 2n ESO: 2 equips a la competició de robòtica i una paradeta a la fira científica. Els alumnes del Giola van donar resposta a l’encàrrec de l’empresa col·laboradora Hidrocolor presentant una proposta sobre eficiència… Llegeix més»

REFLEXIÓ SOBRE EL CONSUM DE L’AIGUA

Video sobre consum aigua delegats ambientals

Si cliqueu en aquest enllaç podreu veure un  petit video realitzat pels delegats i delegades ambientals del centre com a punt de partida per  generar un debat, una reflexió i/o una conscienciació respecte els nostres hàbits… Llegeix més»

Animals del Giola

la tranquil.litat de l’aula de primer de producció agropecuària s’ha vist alterada pel naixement de dos preciosos ànecs.

Les pràctiques d’incubació d’aviram, formen part dels mòduls de ramaderia del cicle formatiu.

FIRA DE SANT ISIDRE DE CARDEDEU

La participació, durant els 5 dies de la fira, dels alumnes del cicle formatiu de producció agropecuària de l’institut, HA ESTAT UN ÈXIT!!

La preparació dels espais ramaders i de l’hort, la cura del bestiar durant els dies de la fira, i la retirada dels animals… Llegeix més»

“INDICADORS DE SOBIRANIA ALIMENTÀRIA A CATALUNYA”

Fins a mitjans de juny, al vestíbul de l’institut, hi ha aquesta interessant exposició.
L’informe Arran de Terra és fruit d’un treball col·lectiu, el qual té l’objectiu de diagnosticar la situació actual del sistema alimentari de Catalunya, des de la perspectiva de la Sobirania Alimentària.
departament de producció agropecuària

Fira de Sant Isidre de Cardedeu

Ens complau comunicar-vos que enguany iniciem una nova col·laboració i participació amb el sector agrari de la comarca!
Al llarg de tota la Fira de Sant Isidre de Cardedeu, alumnat i professorat del CICLE AGRARI estarem encuidant-nos del maneig del bestiar i l’hort ecològic. Posarem el… Llegeix més»