Esquiada 1r ESO

Aquesta setmana els alumnes de 1º ESO hem anat d’esquiada a la Molina. Vam sortir dimarts ben d’hora per aprofitar el dia i vam esquiar dimarts i dimecres amb l’ajuda de monitors d’esquí. A la nit ens havien preparat una carrera nocturna per equips. Ens… Llegeix més»

Ecologistes en acció

Els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Giola han participat en una xerrada-taller de la mà de Mikel Vallmitjana de l’ONG “Ecologistes en acció”. En aquesta xerrada ens han intentat conscienciar de la importància de la nostra responsabilitat en el procés de canvi climàtic i… Llegeix més»

Nomès espectadors?

OBSERVAR vs ACTUAR
El pati de l’institut o una festa amb els amics pot ser l’escenari perfecte per deixar enrere el rol d’espectador i fer un pas endavant.
Només ESPECTADORS? No, jo PROTAGONISTA! Ens mostra el camí que recorren els personatges per deixar de ser espectadors i… Llegeix més»