ESTUDIAR A CATALUNYA

fes clic a la imatge per accedir-hi a tota la informació relativa a estudis a Catalunya

Preinscripcions curs 19-20

Calendari per presentar les sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Batxillerat, grau mitjà de formació professional, i grau mitjà d’arts plàstiques i disseny: del 14 al 21 de maig.
  • Grau superior de formació… Llegeix més»

Fira de Sant Isidre de Cardedeu

Ens complau comunicar-vos que enguany iniciem una nova col·laboració i participació amb el sector agrari de la comarca!
Al llarg de tota la Fira de Sant Isidre de Cardedeu, alumnat i professorat del CICLE AGRARI estarem encuidant-nos del maneig del bestiar i l’hort ecològic. Posarem el… Llegeix més»

La pagesia és cosa de joves

L’alumnat de 2n de Producció Agropecuària va participar en les jornades “Ser pagès és cosa de joves” que va organitzar la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya. Aquestes van concloure que, malgrat totes les dificultats pel canvi generacional, la pagesia continúa sent un sector estratègic que cal ser impulsat pels i per les joves, incorporant-se també en els òrgans de decisió de les cooperatives agràries. Per aquest motiu i per molts d’altres, en aquest CFGM fem una aposta clara vers l’organització cooperativista del sector.