ESTUDIAR A CATALUNYA

fes clic a la imatge per accedir-hi a tota la informació relativa a estudis a Catalunya

Preinscripcions curs 19-20

Calendari per presentar les sol·licituds de preinscripció

• Educació infantil de segon cicle, educació primària i educació secundària obligatòria: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Batxillerat, grau mitjà de formació professional, i grau mitjà d’arts plàstiques i disseny: del 14 al 21 de maig.
  • Grau superior de formació… Llegeix més»

Esquiada 1r ESO

Aquesta setmana els alumnes de 1º ESO hem anat d’esquiada a la Molina. Vam sortir dimarts ben d’hora per aprofitar el dia i vam esquiar dimarts i dimecres amb l’ajuda de monitors d’esquí. A la nit ens havien preparat una carrera nocturna per equips. Ens… Llegeix més»

Ecologistes en acció