Acabem el curs ensenyant alguna de les coses que hem fet!

Aquest any l’alumnat d’enjardinament de 2on d’ESO han modificat diversos espais del centre per tal que aquests siguin més agradables i útils, sobretot aquest any que s’han habilitat, per la pandèmia espais poques vegades trepitjats abans,
S’han arreglat, modificat i replantat bancals i jardins verticals: se… Llegeix més»

GIOLA I ROBOTSENY-21

Aquest trimestre, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO de l’institut hem participat  en el projecte Robotseny-21  que té per objectiu ajudar a la biodiversitat dels ocells. Hem desenvolupant els tres reptes proposats enguany:

1er- Observar i identificar els ocells que ens envolten.
2on-Dissenyar i construir menjadores.
3er- Dissenyar un… Llegeix més»

V edició del Concurs de disseny AFA

L’obra de la Paula, de 2 ESO D, ha estat seleccionada com a obra guanyadora de la  V edició del Concurs de disseny AFA. Aquesta obra serà el disseny de referència per a la carpeta i agenda del curs 21-22. Moltes felicitats a la Paula i moltes gràcies per a tots i totes els participants. L’edició d’enguany ha estat un èxit de participació!.

DONES CIENTÍFIQUES D’ABANS I D’ARA

Dones Científiques d’Abans i d’Ara

Dones d’abans i d’ara és una pàgina creada per l’alumnat de 1er de Batxillerat, a la matèria de Ciències del Món Contemporani, com a resultat de la recerca de diferents Dones científiques d’abans i d’ara que han contribuït en l’avenç de la ciència i la tecnoloiga. Us convidem que entreu a la pàgina que hem creat i cliqueu a sobre d’elles per saber-ne més. Som conscients que ens hem deixat moltes dones sense nombrar. Disculpeu-nos.

Un sismògraf al Giola

Hem connectat un sismògraf TC1 al centre!
Ens l’ha cedit AEPECT . Podreu veure les dades sísmiques enregistrades en directe a la pantalla de secretaria.
L’aparell el pot construir qualsevol estudiant de secundària, és molt simple però molt sensible!!

dav
Si voleu informar-vos sobre… Llegeix més»