ESTUDIAR A CATALUNYA

fes clic a la imatge per accedir-hi a tota la informació relativa a estudis a Catalunya

El Giola a les I Jornades Internacionals d’alimentació escolar, sana i sostenible

El passat 4 d’octubre, a Bilbo, el CFGM Producció Agropecuària representat per la Sònia Resina, va participar en aquestes jornades organitzades per Justícia Alimentària i Ehige. Amb un gran èxit de convocatòria de diferents agents socials i polítics, de diversos països, i que treballen per… Llegeix més»

Presentació del curs 19-20 a les famílies Giola

3r… Llegeix més»

G Suite for Education

Benvolgudes famílies,
A partir d’aquest curs 2019-20, a l’Institut Giola utilitzarem l’aplicació G Suite for Education (G Suite per a Centres Educatius), per la qual cosa us demanem el vostre permís per proporcionar i gestionar un compte de G Suite per a Centres Educatius per al… Llegeix més»

Recuperacions 1 Batxillerat setembre

CALENDARI SETEMBRE 2019

PROVES EXTRAORDINÀRIES 1r BATXILLERAT

Dimarts 3 de setembre de 2019

A les 9
Llengua i literatura catalana
Aula Polivalent
Les feines i criteris d’avaluació es troben al Moodle.
Cal consultar comentaris al butlletí de notes.

A les 10
Llengua i literatura castellana

A les 11
Anglès

A les 12

A la 13
Ciències del món contemporani

Dimecres… Llegeix més»

During this school year 2018-2019

During this school year 2018-2019, the students of 1st ESO – INS. GIOLA have worked on some ‘Personal and Social Competences” through ‘Projecte Xarxa’ activities. On Tuesday 18th June some of them volunteered to clean some spaces around their school. Here you can see the… Llegeix més»

Robotseny 19

L’institut Giola va participar en la sessió de matí (fira científica i Robotseny Kids) amb una representació dels alumnes de 2n ESO: 2 equips a la competició de robòtica i una paradeta a la fira científica. Els alumnes del Giola van donar resposta a l’encàrrec de l’empresa col·laboradora Hidrocolor presentant una proposta sobre eficiència… Llegeix més»

REFLEXIÓ SOBRE EL CONSUM DE L’AIGUA

Video sobre consum aigua delegats ambientals

Si cliqueu en aquest enllaç podreu veure un  petit video realitzat pels delegats i delegades ambientals del centre com a punt de partida per  generar un debat, una reflexió i/o una conscienciació respecte els nostres hàbits… Llegeix més»

Animals del Giola

la tranquil.litat de l’aula de primer de producció agropecuària s’ha vist alterada pel naixement de dos preciosos ànecs.

Les pràctiques d’incubació d’aviram, formen part dels mòduls de ramaderia del cicle formatiu.