Portes obertes POSTOBLIGATÒRIA 24-25

El dissabte 6 d’abril, d’11:00 a 13:00, us esperem al centre per les portes oberts de postobligatòria:
Batxillerat, Producció agropecuària, Instal·lacions elèctriques i automàtiques, Gestió Administrativa, Administració i Finances.

1r torneig de debat Llinars – Cardedeu

Aquest divendres 15 de març a l’Auditori de Llinars del Vallès va tenir lloc el 1r torneig de debat entre instituts de Llinars del Vallès amb el Ginebró i el Giola, i de Cardedeu, representats pel Sui.
Ha estat una jornada on l’alumnat de 1r de… Llegeix més»

Fem matemàtiques!

12 alumnes del nostre institut (4 de 1r ESO, 4 de 2n ESO i 4 de 4t ESO) s’han classificat per la següent fase del concurs Fem Matemàtiques. Moltes felicitats a tots ells i elles!

Jornada del 8M al Giola

En el marc de la celebració del 8M, enguany, l’alumnat del Giola hem estat fent activitats tota la setmana des de les diferents matèries, per culminar el dia 8 amb una lectura conjunta del manifest a les aules i una activitat coorganitzada amb la Masoveria… Llegeix més»

1r i 2n d’ESO al concurs Esprint de matemàtiques

Dimecres un grup d’alumnes de 1r i 2n ESO van participar al concurs Esprint de matemàtiques.
Van estar resolent problemes matemàtics de forma cooperativa durant un parell d’hores, encertant els 10 problemes a la primera.
Molt bona feina!

Biologia a l’ESO: l’aparell respiratori

Aquestes darreres setmanes, a l’assignatura de Biologia i Geologia, l’alumnat de 3r d’ESO ha estat investigant el funcionament de l’aparell respiratori; i l’alumnat més atrevit ha disseccionat pulmons de xai al laboratori. Han pogut observar, en primera persona, la morfologia interna i externa d’aquests òrgans.… Llegeix més»

Bones festes!

Us desitgem un feliç 2024. Bones festes!
Des del 21 de desembre fins 7 de gener el centre romandrà tancat per vacances.
Tornem el dia 8 per iniciar el nou any i continuar amb el 2n trimestre.

Fira científica a 2n d’ESO

La setmana passada l’alumnat de 2n d’ESO ha participat en una fira científica, exposant les investigacions i els resultats que han elaborat des la matèria de Física i Química, en el context de la setmana de la ciència. Cal felicitar a tots els participants per… Llegeix més»

Exposició: Les dones que han canviat el món

Ja ha arribat al Giola l’exposició sobre “Les dones que han canviat el món”, una exposició cedida pel Parc Científic i muntada per l’alumnat de Biomedicina de 1r de Batxillerat. Amb motiu de la setmana de la Ciència, del 13 al 17 de novembre, podrem visitar… Llegeix més»