Al novembre, eleccions al consell escolar!

Aquest curs celebrem eleccions al consell escolar del centre.

En les eleccions, hi podem participar de dues maneres diferents: Presentant-nos com a candidats per representar el sector al qual pertanyem (pares i mares, alumnes, professors, PAS), i participant en la jornada electoral votant els candidats que considerem més representatius.

Les decisions que es prenen al consell escolar són claus per al funcionament i la millora del centre i, per tant, també per a l’èxit educatiu de tots els alumnes. És per aquest motiu que la participació i implicació de tots en les eleccions al consell escolar és tan important.

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa de l’institut: directora, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, representant de l’AMPA i representant de l’Ajuntament de Llinars.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Per ampliar la informació consulta els següents enllaços:

Les eleccions a consell escolar es celebren cada dos cursos. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Enguany, el nombre de membres de representants de cada sector que s’han de renovar:

Cinc (4 + 1*) pel sector de professors
Dos (1 + 1*) pel sector de pares d’alumnes
Tres (2 + 1*) pel sector d’alumnes
Un (1) pel sector de personal d’administració i serveis

* Només per dos cursos

Les dates més destacades del calendari:electoral:

• 5 de novembre: convocatòria eleccions al consell escolar. Cens electoral provisional a disposició a la secretaria de l’institut. Període de reclamacions al cens electoral.
  • 16 de novembre: darrer dia per a la presentació de candidatures (omplir aquest model)
  • 27 de novembre: jornada electoral,
    • sector alumnes, de 8:00 a 14:30, a les aules
    • sector  professorat, a les 15:15, al hall de l’institut
    • sector pares i mares, de 17:15 a 18:30, al hall de  l’institut.
  • 28 de novembre: jornada electoral
      • sector PAS, a les 10:15, al despatx de secretaria

Experiments a 2n ESO Setmana de la Ciència

Aquest any la Setmana de la Ciència està dedicada a la figura del prestigiós físic nord-americà Richard Feynman, amb motiu de la celebració del centenari del seu naixement. El primer ingredient per saber és  la curiositat, preguntar-se per la naturalesa de la matèria, del visible i l’invisible. Això no els hi falta als nostres alumnes!

A 2n ESO fem experiments de Física. Aquesta setmana gaudim de la Ciència!

Automatització de l’hivernacle

D’acord amb el projecte guanyador de la 7a edició del Pla de mesures Innovació a l’FP, “teixint territori fora sòl”, amb el suport tècnic de’n Severiano Vaquerizo, del departament d’instal.lacions elèctriques, hem instal.lat i posat en marxa la regulació automática de l’obertura i el tancament de les finestres… Llegeix més»

Pla Lector ESO

Llegim perquè volem.