CFGS Administració i Finances

ADMINISTRACIÓ I FINANCES

Portes Obertes CFGS Administració i Finances

Què hi aprendràs?
A organitzar i executar les operacions de gestió i administració en els processos laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, gestionant la informació, assegurant la satisfacció del client i/o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i de protecció mediambiental.

Què vol dir en modalitat dual? (opcional)
Fa referència a la divisió de l’estada a l’empresa en dues fases. A la primera, l’alumne s’hi incorpora per realitzar unes pràctiques i per adaptar-se al funcionament de l’empresa. En finalitzar aquest període, s’inicia l’estada remunerada en modalitat de contracte o beca, atenent als criteris d’accés prèviament acordats entre l’empresa i l’institut.

Com és el treball durant el curs?
L’aprenentatge es duu a terme d’una manera molt pràctica. L’alumnat realitza des d’un primer moment les tasques administratives que es porten a terme en els diferents departaments d’una organització: tramitació, elaboració, classificació, registre i arxiu de documents i comunicacions; gestió dels processos de tramitació administrativa en les àrees comercial, financera, comptable i fiscal; gestió comptable i fiscal; supervisió de la gestió de tresoreria, la captació de recursos financers i l’estudi de viabilitat de projectes d’inversió; organització i supervisió de la gestió administrativa de personal; gestió administrativa dels processos comercials; tramitació, gestió i presentació de documents en diferents organismes i administracions públiques.

Mòduls formatius:
1. Comunicació i atenció al client.
2. Gestió de la documentació jurídica i empresarial.
3. Procés integral de l’activitat comercial.
4. Recursos humans i responsabilitat social corporativa.
5. Ofimàtica i procés de la informació.
6. Anglès.
7. Gestió de recursos humans.
8. Gestió financera.
9. Comptabilitat i fiscalitat.
10. Gestió logística i comercial.
11. Simulació empresarial.
12. Formació i orientació laboral (FOL).
13. Projecte.
14. Formació en Centres de Treball (FCT).

Organització
Durada: 2000 hores
Distribució: 2 cursos
Horari: matins

Condicions d’accés
Les que marca la normativa específica per accedir a Cicles Formatius de Grau Superior. A més, cal disposar de:
• Ordinador portàtil

De què pots treballar, quan acabis?
Un cop finalitzat el cicle obtindràs un títol de tècnic superior i podràs treballar en els següents àmbits: sector financer, bancs privats i públics, corporacions i institucions de crèdit i financeres, assegurances, empreses de serveis financers, agències de ràting, empreses de gestió de cobraments, assessories jurídiques, fiscals i gestories, serveis d’auditoria comptable, fiscal i econòmica.

Podràs treballar com:
– Administratiu/iva d’oficina o despatx professional.
– Administratiu/iva comercial.
– Administratiu/iva comptable.
– Administratiu/iva financer.
– Administratiu/iva de logística.
– Administratiu/iva de banca i assegurances.
– Administratiu/iva de recursos humans.
– Administratiu/iva de l’administració pública.
– Administratiu/iva d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories.
– Tècnic/a en gestió de cobraments.
– Responsable d’atenció al client.

I si vols continuar estudiant, pots:
• Seguir amb un altre cicle formatiu de Grau Superior
• Accedir a la Universitat