La secretaria del centre està oberta de dilluns a divendres en el següent horari:
Horari d’hivern (d’octubre a maig)
- Horari de matí: de dilluns a divendres de 9 a 13 h
- Horari de tarda: dimarts de 15 a 16:45 h
Contacte: secretaria@institutgiola.cat
93 841 28 66 – mòbil 681 213 510
Horari d’estiu (de juny a setembre)
- Horari de matí: de dilluns a divendres de 9 a 13h
*Durant el mes d’agost el centre està tancat.
En els centres d’ensenyament secundari, la secretaria és l’agent de gestió administrativa visible, per tant, és bàsic que la seva presència a la web sigui un dels elements de navegació principals. És important que la informació s’exposi de forma clara, a fi de facilitar la usabilitat de l’espai. La informació d’aquesta secció hauria d’incloure:
- Horari d’atenció
- Tràmits (sol·licitud de certificats…)
- Preinscripció i Matrícula
- Documents (autorització de sortides, ús de serveis digitals, etc.)
- Beques i ajuts
- Proves d’accés als cicles formatiu.