Tallers de matemàtiques per a 4t d’ESO

Després de l’aturada dels darrers dos anys, a causa de la pandèmia, el Departament d’Ensenyament i la FEEMCAT (Federació d’Entitats per l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya) enceten el programa “Anem x + Matemàtiques” de manera presencial. Aquest programa està adreçat a alumnes de 4t d’ESO amb bons resultats acadèmics.

Consisteix en uns tallers que es realitzaran en 8-9 sessions d’octubre a maig. La participació és gratuïta, per bé que restringida a 25 alumnes. Cada sessió estarà dirigida per un professor de matemàtiques en actiu i s’oferirà a l’alumnat la possibilitat d’aprofundir en aspectes de les matemàtiques.

Les sessions seran els dissabtes al matí, en horari de 10:00h a 13h, de manera presencial al TecnoCampus de Mataró i comencen el 15 d’octubre.
Us facilitem tota la informació en el document adjunt. Animeu-vos!

Anem x+ centres 22-23