Projecte embolcall ecològic

Ara farà tres anys l’alumnat del cicle de Gestió Administrativa, van contactar amb les empreses de Llinars per engegar un projecte de sensibilització sobre la gestió de residus al nostre centre i van demanar ajuda per dur a terme la confecció d’embolcalls ecològics.

La confiança de les empreses juntament amb l’esforç personal els va permetre tirar endavant el projecte i posar en marxa el procés de disseny i elaboració d’aquests.

Malauradament amb l’arribada de la pandèmia tot el procés va quedar aturat, l’alumnat i les empreses implicades en el disseny, impressió i cosit dels embolcalls van haver de deixar el projecte aparcat.
El curs passat amb la tornada a la normalitat vam voler recuperar el projecte i, malgrat les dificultats, vam aconseguir enllestir els embolcalls i a finals d’estiu ens van entregar les unitats acabades. Les empreses de Llinars que han participat d’aquesta iniciativa han estat:

Decotamp, Stimulo, Hidrocolor, Duplica, Isa Martín serveis de neteja, Aumartrans, Forn de pa La Riera, Dayo Instalaciones y mantenimiento, Can Noguera, Sanceglo SL, Carbonell, Òptica Llinars, Ramaderia Can Llobera SL, Evarist Automoció SL, Princess Nails, Bar Frankfurt La Riera, La Xocolateria, Dentaid SL, Cooperativa d’alumnes del cicle d’agraris del Giola

Ara, des de la direcció del centre volem compartir amb vosaltres que aquesta iniciativa ja ha donat fruits. Aquesta primera remesa d’embolcalls ja ha estat repartida i esperem poder continuar fomentant l’esperit d’escola verda que forma part dels valors essencials del Giola i que iniciatives com aquesta, de l’alumnat del cicle de Gestió Administrativa, cada cop siguin més habituals i tinguin un major impacte.