Participem al XXIII Concurs de Traducció de textos del francès al català

La setmana passada, més d’una vintena d’alumnes de 3r i 4t d’ESO i de 1r de batxillerat han participat a la primera fase del XXIII Concurs de Traducció de textos del francès al català que organitza la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra i que té per objectiu introduir la pràctica de la traducció de la llengua estrangera als centres de secundària per destacar-ne la importància a la nostra societat.
Les quatre millors traduccions de cada categoria, una d’alumnat d’ESO i una altra d’alumnat de batxillerat, seran seleccionades per passar a la segona fase del concurs, en el qual poden participar tots els centres de secundària públics, privats o concertats que tinguin el català com a llengua cooficial.
D’aquestes, sortirà el primer premi a la millor traducció en llengua catalana per a cada categoria, així com un accèssit.
L’alumnat s’ha mostrat entusiasmat amb aquesta primera experiència com a traductors i traductores i ja tenen ganes de repetir-ho.