1r torneig de debat Llinars – Cardedeu

Aquest divendres 15 de març a l’Auditori de Llinars del Vallès va tenir lloc el 1r torneig de debat entre instituts de Llinars del Vallès amb el Ginebró i el Giola, i de Cardedeu, representats pel Sui.

Ha estat una jornada on l’alumnat de 1r de batxillerat ha demostrat la seva capacitat retòrica i d’oratòria. A les classes de filosofia hem estat treballant específicament aquestes competències, però també les han posat en pràctica a d’altres matèries com Reptes científics.

Després de realitzar uns quants debats interns l’equip que ha representat al Giola el formaven l’alumnat de 1r de batxillerat: Íria Cabido, Joel Delgado, Ian Luis Rodrigo, Marcel Puigdollers i Guillem Vilaró. Tots cinc han tingut una participació destacada i han acabat segons després d’un debat final amb l’equip del Ginebró, que s’ha endut el primer premi per dos vots a un.

Volem agraïr la implicació que ha mostrat l’alumnat, la col·laboració de tots els centres, El Sui i El Ginebró, de l’Ajuntament de Cardedeu i l’ajuda de l’Ajuntament de Llinars del Vallès, sense el que no podríem haver realitzat aquest esdeveniment.

L’any vinent repetim!