Dins de l’àrea de llengua anglesa, al llarg d’aquest trimestre els nens i nenes de 1r hem estat treballant l’alimentació i els exercicis per mantenir-nos actius. Hem après molt vocabulari i estructures gramaticals noves.
Ens agrada molt escoltar i veure les diferents històries del llibre i també cantar les cançons que apareixen a cada unitat. La veritat és que a través de contes i cançons s’aprèn quasi sense adonar-se’n i ens ho passem d’allò més bé.
Però sens dubte, el que ens agrada més de tot el que fem a anglès són els jocs. Fem jocs de diferents tipus: per practicar la comprensió i l’expressió oral i també per practicar la comprensió i l’expressió lectora de paraules o frases molt curtes. El nostre joc preferit és un de bàsquet que consisteix en relacionar imatges i paraules. És molt divertit, per cada encert guanyes una estrella i encistelles la pilota de bàsquet.
Aquí us deixem algunes fotografies de nosaltres jugant.

