Festival de Nadal 2018
Cap a les 12 del migdia ha començat, com cada any, el Concert de Nadal.
Festival de Nadal 2018 Llegeix més »
Cap a les 12 del migdia ha començat, com cada any, el Concert de Nadal.
Festival de Nadal 2018 Llegeix més »
Avui divendres els alumnes d’ESO han pogut anar a la xerrada de “La Marató“.
Xerrades de “La Marató” Llegeix més »
Aquest matí els alumnes de l’Aula d’Acollida han fet una visita a la Fira de Santa Llúcia i el centre de Barcelona.
Visita a la Fira de Santa Llúcia Llegeix més »
Dins del Servei Comunitari que es porta a terme a 4t, avui, dilluns, 10 de desembre, un grup d’alumnes de 4t seran a la Plaça de la Vila col·laborant en la campanya de donació de sang.
Donació de sang a Barberà amb la col·laboració d’alumnes de 4t Llegeix més »
Dos equips d’alumnes de batxillerat han portat avui els seus projectes tecnològics de treball de recerca. Els han d’exposar la setmana vinent. Es tracta d’un cotxe robòtic i un plotter.
Projectes tecnològics Llegeix més »
Els alumnes de 4t d’ESO han fet aquesta matí un taller d’autoprotecció i primers auxilis.
Taller d’autoprotecció i primers auxilis Llegeix més »
“Taller de Ciència Sorprenent” per a l’alumnat de 2n d’ESO a càrrec del professor Manuel Belmonte. El dia 15 de novembre, aprofitant la Setmana de la Ciència, els alumnes de 2n d’ESO van poder gaudir d’un divertit i didàctic taller d’experiments físics i químics.
“Taller de Ciència Sorprenent” Llegeix més »
Aquesta tardor les precipitacions comencen a ser una mica més abundants que a molts altres anys.
Tardor remullada Llegeix més »
Aquest matí els alumnes de tercer d’ESO han anat a l’auditori Maria Feliu per tal de participar a l’espectacle Teatre Fòrum #1000 Likes.
Teatre Fòrum 1000 Likes Llegeix més »
Al pati ens hem trobat amb aquesta fulla sobre una quadrícula de fons.
Enquadrant la tardor Llegeix més »