Acomiadem el trimestre amb les Jornades Culturals

Una nova edició de les Jornades culturals ha fet de cloenda al trimestre. Els dies 20 i 21 de desembre s’han pogramat un conjunt d’activitats esportives i de dansa, diferents tallers (de tecnologia, d’història, d’escacs, d’anglès, de sardanes…), una gimcana lingüística, un taller de ràdio, sortides per l’entorn i moltes altres activitats que han comptat amb la col·laboració de membres d’algunes entitats del territori, i amb el suport dels ajuntaments que han cedit les seves instal·lacions.

Aprofitem per desitjar-vos bones festes!… Llegeix més»

Rutes literàries per l’Empordà

L’alumnat de 2n de Bat que cursa les matèries de Llatí i Literatura catalana, junt amb les professores Montse Cendra i Rosa Anton, han compartit una sortida a l’Empordà amb un grup d’alumnes i professorat de l’Institut Jaume I de Salou, i de l’Institut Fontanelles de Les Borges del Camp. L’excursió es va desenvolupar els dies 18 i 19 de desembre d’acord amb un intens programa d’activitats que incloïa dues rutes literàries i una visita al jaciment arqueològic d’Empúries. … Llegeix més»

El cantautor Emiliano Valdeolivas ens ofereix Cantología