Participem a les XXIII Jornades Esportives per a persones amb discapacitat

El passat dimarts 11 de desembre, es va celebrar al Pavelló Municipal del Morell la Festa d’Hivern que tanca el primer bloc de les XXIII Jornades Esportives per a persones amb discapacitat. L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut El Morell amb els seus tutors i els professors del Departament d’Educació Física del centre i un equip de tècnics, de l’organització i de voluntaris han col·laborat en la dinamització d’una esplèndida jornada lúdica i esportiva en la qual han participat més de 70 persones del centres Aprodisca de la Selva del Camp i de Montblanc, Ginac de Valls, Taller Baix Camp de Reus i la Fundació d’Onada, promotora del programa conjuntament amb el Consell Esportiu del Tarragonès.

Les diferents estacions amb jocs i activitats esportives, la posterior sessió conjunta de ritmes (dirigida també per un grups d’alumnes) i l’aperitiu final amb el corresponent lliurament d’obsequis facilitats per l’ajuntament del Morell i empreses de la demarcació, ha fet possible una gran festa final, tot assolint el seu objectiu de celebrar una divertida jornada plena d’integració i de cohesió social, amb una total implicació de tothom.

Podeu consultar l’espectacular àlbum de fotografies a l’apartat de Flickr del Consell Esportiu del Tarragonès: https://www.flickr.com/photos/cetarragones/albums