SERVEI COMUNITARI – EL GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Com els cursos anteriors els nostres alumnes de 3r d’ESO han participat activament en el projecte El Gran Recapte d’Aliments. Aquest curs, la novetat ha estat que el projecte s’ha ampliat en nombre d’hores de tasques voluntàries i en àrees de treball i s’ha transformat en Servei Comunitari en col·laboració amb el Banc dels Aliments.

Els nois i noies han protagonitzat accions de compromís amb la comunitat de diferents maneres: han difós a les escoles de Salt la importància del projecte del Gran Recapte,  han treballat de manera voluntària en el recapte d’aliments als supermercats i en la classificació i emmagatzematge d’aquests a la seu del Banc dels Aliments i, finalment, han tornat a les escoles per informar dels resultats del projecte.

El projecte, a més de ser un treball per a la comunitat, ha ampliat els coneixements dels alumnes en àrees com la nutrició, la salut, l’activitat física, el paper de les ONG’s, el disseny de cartells i l’estadística.

Gràcies al Banc dels Aliments, a les escoles de Salt que ens van rebre, als professors que han col·laborat i, sobretot, gràcies a vosaltres, nois i noies de 3r, per compartir el vostre temps amb la comunitat.

Vídeo Resum del Projecte