DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener de 2018 es va celebrar a l’institut Salvador Sunyer el dia mundial de la Pau.

Tots els alumnes de l’institut vàrem preparar diferents activitats per ser exposades més tard a l’escenari a l’última hora del dia, al bell mig del pati.

Els alumnes de 1r d’ESO van escriure consells per respectar-nos entre nosaltres. Els de segon van llegir frases sobre la Pau que després van enganxar al logotip de l’institut. Finalment, van cantar la cançó “Imagine” en català conjuntament amb els altres cursos.

Seguidament els alumnes de 3r d’ESO van informar del treball de diferents ONGs sobre el seu treball a diferents indrets del planeta.

Els de 4t d’ESO van llegir diferents biografies de persones que han lluitat per la Pau al món.

L’alumnat de CFGM van llegir dos textos poètics molt interessants fets per ells mateixos.

Per acabar es van llençar quatre coloms, símbol mundial del dia de la Pau

Nadia El Qasimy  3rESO